Toyota hibridek: túl a 15 millión
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
A korábbiaknál több mint kétszer nagyobb aksikapacitással bír a franciák kisautója, mellyel ily módon akár már a városból is bátran ki lehet merészkedni. Akinek ez is kevés, annak egyelőre nem igazán való elektromos autó.
A kompakt divatterepjáró hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 650 kilométert.
Az új buszok túlnyomó többségébe még mindig gázolajat kell tankolni, az elektromos járművek részesedése alig 4 százalékra tehető.
Az elektromos buszok és teherautók töltését segítő cégbe fektetett be nagy pénzt a Soros Fund Management.
Felkerült néhány kép az internetre a BMW elektromos autójáról, amelynek gyártása hivatalosan idén indulna Kínában.
Péntektől több száz hazai villanyautó töltőpont használata fizetőssé válik.
Ha a motorja nem is fog úgy szólni, mint a 30 évvel ezelőtti 205 GTi-nek, élményautózni biztosan lehet majd vele.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
Se V8-as benzinmotor, se kompresszor. Csak egy szinte teljesen hangtalan villanymotor.
Sokkal olcsóbbak lehetnek a hidrogénnel meghajtott autók, hála egy olyan eszköznek, amely segít egyszerűen tárolni az autó működéséhez szükséges gázt.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
Az átlagot jelentősen meghaladó hatótáv ezúttal nem a kicsi és könnyű kivitelnek, hanem a gigantikus kapacitású akkumulátornak köszönhető.
A Toyota prémiummárkájának első külsőleg tölthető hibridje nem meglepő módon egy divatterepjáró lesz.
Tető nélkül, ajtók és szinte minden elem nélkül árulják.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
Megnéztük, hogy hol készül az Év Autója-díjas kompakt szabadidőautó, az XC40 tisztán elektromos változata, és üléspróbát is vettünk az elsőként Google-szoftvert futtató zöld rendszámosban.
Egy ilyen lehetőségnek itthon is sokan örülnének.
A végsebessége pedig 600 km/h felett van.